viernes, 3 de julio de 2015

Liliana - Teacher at Terracentro

Today, we like to present you Liliana. Liliana works at Terracentro as a Teacher:

"Hi, my name is Liliana and I like that my students call me Lili. I am a Spanish teacher at Terreacentro. I like to teach here in the school because we teach our students not only the language but also the culture of Ecuador.

For example every friday we do some culture activities. We visit for example touristic sites in Qutio."




"Hola, soy Liliana y me gusta que mis estudiantes me llamen Lili. Soy profesora de la Terracentro Spanish School. Me gusta enseñar por aquí porque no solo es la enseñanza de español sino también la enseñanza de nuestra cultura.

Por ejemplo los días viernes hacemos actividades culturales. Salimos a lugares turísticos de la ciudad."


No hay comentarios:

Publicar un comentario